måndag, november 24, 2008

Hrimturse någon?

Är det någon som har en hrimturse som kan hjälpa mig att dra upp en bil från ett dike?

Var dum nog att ge mig ut på vägarna med sommardäck.. och sen när jag åkte hem så åkte jag nedför min branta backe till mitt hus och kunde inte bromsa ... och ... KLOINK.. rakt in i muren och SLAFS ner i diket..

Så nu behöver jag en hrimsturse som kan dra upp mitt åkdon ur diket. Vänligen trumma på din trolltrumma när tursen är redo så pulsar jag iväg och lånar honom.

OBS!!!... Blodughadda göre sig icke bevär på min gård. Senast käkade han upp tre trälar och slog ihjäl min galt, bara för det rena nöjets skull. Den frostjätten är bannad från min gård.

Kejsaren

2 kommentarer:

Nightcreature sa...

Har du trälar i hushållet karl!?
Vad säger Reinfeldt om det? :P

Riotminds sa...

hehe.. jepp. En husträl borde alla få ha som skriver om Trudvang