onsdag, februari 11, 2009

PRETTO


folk ska alltid vara så jävla pretto.. Varför ska jag skilja mig från dem?


Här kommer min lista! Sug på den

1) CoT (överlägset i alla katagorier..synd att äventyren är så omständigt skrivna)
2) AD&D (och då menar jag AD&D.. den första utgåvan)
3) Nobilis (för att det är helt vrickat och ospelbart)
4) Conan (för att jag var med och approvade den första boken)
5) Cadwallon (bara för att jag älskar Rackham.. spelet suger)
6) Warhammer den nya utgåvan
7) DODT (självklart..hade varit mer pretto att lägga det först dock)
8) Götterdämmerung (lika självklart)
9) Mutant Chronicles (Stora killar, med stora vapen och stora axelskydd.. kan det bli bättre?)
10) Macho Womens with Guns (I just Love it!!!)
...och när vi ändå är igång. Här kommer en lika pretto lista på äventyr du måste ha spelat innan du dör.
1) Dragonlanceserien (för att de få mig att minnas då jag var en finnig tonåring)
2) Complete Masks of Nyarlathotep (bäst i alla kategorier)
3) Ravenloft (med Straad..får mig att ligga vaken om nätterna fortfarande)
4) Svarta Madonnan (För att det är så jävla coolt och jag inte har fått spela det)
5) Enemy Withinkampanjen (för att det liknar Complete Masks of... på nåt sätt)
6) Vildhjarta (va faan, lägg av nu.. klart att alla måste ha spelat Vildhjarta innan dom dör)
7) The Venusian Appocalypse (för att idén är rätt cool, men genomförandet suger)
8) Skelettbyns hemlighet (för att man bara måste)
9) The Needle (för att det var rätt coolt att vara skogshuggare)
10) Järntunga (för att dom är så hårda i magen att dom bajsar järn)

Hur ser dina prettolistor ut ut?
Kappmästaren

1 kommentar:

Nightcreature sa...

Vad står CoT för?